יום ראשון, 22 בספטמבר 2013

משלוח ורדרד מסטרוברי ועוד לק אדום אחד

בימים אלה הגיע אלי סוף סוף משלוח מסטרוברי. למשלוח הזה חיכיתי במיוחד כי הוא כלל בתוכו מוצר שכבר הרבה זמן אזרתי אומץ בשביל לרכוש אותו - VERNIS A LEVRES של איב סאן לורן (או לורו, אם אתם צרפתים סנובים).

כל-כך הרבה זמן התאפקתי מלרכוש אותו (לא זול), אבל שמעתי עליו כל-כך הרבה תשבוחות, שלבסוף אזלו הגוונים האדומים מסטרוברי ונאלצתי להסתפק בגוון מס' 4 הסגלגל (Mauve).
אח... אושר בקופסה!


פריצת דרך מדעית! - YSL, VERNIS A LEVRES, 4

המוצר הזה הוא לא בדיוק גלוס ולא בדיוק שפתון, משהו מרתק באמצע. הוא נמרח כמו גלוס על השפתיים, אבל אז מתייבש תוך כמה שניות, שומר על הברק ונדבק לשפתיים יותר חזק מהרפס. יש לי שפתונים שמחזיקים פחות זמן ממנו. הגלוס בילה כמה שעות על השפתיים ולא הראה שום נכונות להרפות - מדהים! אני אהיה מעכשיו במעקב צפוף אחרי המלאי שלו בסטרוברי, ומקווה שבקרוב אוכל להתנסות בעוד גוונים בסדרה (10 ו-11 קורצים לי במיוחד).

LANCOM, COLOR FEVER GLOSS, 328
כפי שאתם יכולים לראות בתמונה התחתונה, כבר יש לי גלוס אחד מהסדרה הזו של לנקום. מכיוון שהייתה לי כזו הצלחה עם גוון 142 שמתי לי למטרה למצוא גוון מוצלח נוסף בסדרה. הזמנתי את הוורוד הבהיר מתוך תקווה שאמצא תחליף לגלוס הוורוד שהיה בעבר ברשותי של No7 (מה קרה לחברה הזו? פשטה את הרגל?) ושהייתי מקבלת עליו לא מעט מחמאות. לצערי זה לא יקרה הפעם. הגלוס הזה מאוד חיוור לי, ולא מוסיף עניין לשפתיים. חבל... החבר הוותיק יותר שלו משמש אותי כמעט באופן יומיומי ומחמיא לי מאוד, ואני גם מאוד אוהבת את העיצוב של המברשת. עם זאת, עמידות זה לא משהו שאפשר לציין לגביו, אבל מגלוסים אף-פעם לא היו לי ציפיות כאלה. 

  
מתוקים!                                                                       שימו לב לעיצוב המברשות המיוחד והסופר נוח


אחרון אך לא חביב - גלוס לא מזוהה של CK
הגלוס הזה הגיע אלי כמתנת רכישה מסטרוברי ולא היה בחירה שלי. שמתי אותו פעמיים רק כדי לנסות ופעמיים הסרתי אותו בגלל תחושת צריבה, כמו מנטה על השפתיים רק בלי הריח. הגוון זול מאוד והמברשת גם כן. הולך לפח, ללא ספק.

אני חייבת לנצל את הבמה הזאת ולעלות תהיה קיומית - למה מותגי עיצוב-על יוקרתיים כמו Calvin Klein או מייקל קורס מוציאים סדרות איפור כל-כך זולות? הם לא חוששים מפגיעה ביוקרתו של המותג? בסטרוברי מאוד אוהבים לחלק מוצרים של CK במתנה וזה כבר מעיד על איכות המוצרים. מלבד העובדה שאפילו האריזות שלהם לא משדרות יוקרה או תחכום (דבר שעיצוב נכון היה פותר), אין בכלל מקום להתחיל ולהשוות אותם מבחינת איכות החומרים למותגי איפור כמו YSL, שאנל או דולצ'ה וגאבנה (שיש להם סדרת שפתונים הורסת). אפילו למותגים עממיים יותר, כמו רבלון או מייבלין לא הייתי משווה. למה הם צריכים את זה?  אשמח לתגובות בנושא.

סווטשים

ועכשיו ללק האחרון האדום שברשותי (מה שאומר שבזמן הקרוב לא אטריד אותכם יותר בנושא זה), והוא המוצלח מבין כולם!
הגוון שלו חום-אדמדם שמאוד מחמיא לגוון העור שלי, לא "מזעזע" את הסביבה (גם אמא וגם אחות 1 אמרו שהוא "הכי פחות נורא" מאלה שהן ראו עד עכשיו), ודורש רק שתי שכבות דקות.


LaSera גוון 36
בפוסט הבא - מוצרים שמלווים אותי כבר הרבה שנים. האם תוכלו לנחש איזה מאיזה מותג אני קונה את אותו מוצר כבר 19 שנה?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה