יום שלישי, 12 בנובמבר 2013

חברה חדשה וחברה ותיקה ועוגיות גרנולה מופחתות שומן של קרין גורן


כפי שכתבתי בפוסט הקודם, קיבלתי על עצמי משימה למצוא חברה חדשה. שמחתי לגלות את ה' שעובדת איתי, ואת העניין המשותף שיש לנו (ושלה יש בו הרבה יותר ניסיון) - איפור. בנוסף, מתברר שהבחורה גם אינדיבידואליסטית לא פחות ממני - היא נשואה כבר 10 שנים, בת 35 ולא מעוניינת בילדים. במדינת ישראל זה לא פחות מאקסצנטרי ואין לי ספק שאחרי עשור של נישואים ובגילה היא שלמה עם ההחלטה שלה. 

הילה פתחה בפני פתח לעולם חדש של בלוגים, וולוגים וחנויות חדשות אונליין. גיליתי את בורותי המביכה בכל מה שקשור לאיפור ולביקורת עליו, נפתחתי למייק-אפ חדש אחרי שנים של לנקום (ועל-כך בפוסט הבא על הרכישות האחרונות שלי) ולכל נושא הצלליות והמברשות. אלוהים ישמור, אני עוד אמצא את עצמי קונה פריימר לעפעפיים בקרוב!

אבל הפוסט הזה הוא גם על אפייה, מה שמביא אותנו אל החברה הוותיקה שלי - מ'.


מארי קאסט, שתי נשים זורקות פרחים בקרנבל, 1872



מ' ואני גדלנו ביחד בית לצד בית בקיבוץ. אבא שלה ואמא שלי הם בני אותה קבוצה ויש לה אח בגיל של אחות 2 שלי. מאז שהיא נולדה, כחצי שנה אחרי, היינו יחד. אחרי התיכון החיים הרחיקו בינינו, אבל כל פעם שנפגשנו ניהלנו שיחות אל תוך השעות הקטנות של הלילה. היא החליטה לתקוע יתד בדרום הרחוק עם בעלה, שגם נקרא ניצן, ומחר אני נוסעת לבקר אותה ואת התוספת החדשה למשפחתה בבאר-שבע - תינוקות מתוקה בת חודשיים.

לכבוד הביקור החלטתי להכין להם את עוגיות השוקולד המעולות מעוגיו.נט שכתבתי עליהן בפוסט סוכות, ואת עוגיות הגרנולה של קרין (כבר סיכמנו אפשר לעבור איתה ל-first name basis, לא?), במקרה ומישהו בדרום שומר על דיאטה. העוגיות האלה נמצאות בחלק הדיאטטי של הספר סודות מתוקים 2, עמ' 84. לא הצלחתי למצוא אותן ברשת, לצערי... (אם מישהו מוצא, שישלח קישור, רק לא להפר זכויות יוצרים, בבקשה). הכנתי העוגיות האלה כבר בעבר והגיסים שלי, שהם לא חובבי שוקולד, מתים עליהן! הן קלות מאוד להכנה וטעימות לא פחות.


יוצאים לדרך!

הכל מתחיל בבננה - המרכיב הסודי לרכות העסיסית של העוגיות
מערבבים חומרים רטובים עם שני סוגי הסוכר
מערבבים את החומרים היבשים בקערה נפרדת

במתכון התוספת לעוגיות היא צימוקים, אבל אני אוהבת
להוסיף גם חמוציות ושוקולד צ'יפס, צריך רק להיזהר לא להעמיס יותר מדי תוספות.

אני אוהבת להניח את העוגיות האלה עם כף גלידה.
האמריקאים אוהבים להשתמש בכפות האלה להכנת קאפ-קייקס,
אבל אצלי במשפחה אין אוהדים לקינוח הזה, אז אימצתי את הפטנט להכנת עוגיות מסוימות.
בקישור הזה אתם יכולים לרכוש כף כזו בזיל הזול! (ולהתבדח על חשבון הסינים שלא מצליחים לפצח למה לעזאזל הדבר הזה שהם מייצרים אמור לשמש - פירה?)

לפני
אחרי











טדדדהה!!!
את הקופסא קניתי במקס-סטוק בעפולה, רק 15 ש"ח,
עוגיות השוקולד כבר בפנים והכל ארוז ומוכן לנסיעה מחר. אני מקווה שמ' תמצא שימוש
לקופסא בחדר של הקטנה, ואל תדאגו מצטרפת לקופסא גם מתנה מפנקת במיוחד - תלושים לגולף&כו.
(שימו לב לעבודת המחיקה החובבנית - עוד לא גיליתי איך מוחקים את המחיקה...)
אני נמצאת עכשיו בתקופה של הרבה תגליות חדשות, ניפוץ מיתוסים והנחות ישנות לגבי עצמי ולגבי סביבתי. אני יוצאת לגלות את העולם מחדש. כנראה בקרוב אצטרך גם למצוא תעסוקה חדשה, אולי אחתום דמי אבטלה לראשונה בחיי, ואולי גם אצטרך לעבור דירה. אני ממשיכה עם הדייטים, אבל כבר לא צריכה אותם לשם תרגול כי הם כבר לא מפחידים אותי, ועכשיו המטרה היא למצוא מישהו להתלהב ממנו ולרצות לעבור איתו לשלבים הבאים, שעדיין מפחידים אותי עם המין השני. אני מקווה להמשיך ולטפח את הידידות עם ה', למצוא חוג כדי להכיר עוד אנשים חדשים ואולי אפילו לאמץ כלב כדי ללמוד איך להכניס מישהו חדש לחיים שלי, לבית שלי. 

יאן מיינס מולינר, גברת עולם (אישה בטואלט שלה), 1633


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה